تکنیک‌های جالب افزایش تمرکز و حافظه را بشناسید
آی کی دو آی کی کای کاشان
فرهنگی - ورزشی -اجتماعی- علمی آموزشی

شما می توانید از هر یک از انواع تلقین که تمایل داشتید استفاده کنید. یاد آوری می نماییم که جملات تلقینی باید مثبت و کوتاه باشد و از قبل آماده و در دسترس قرار گرفته باشند، توجه کنید که برای تاثیر گزاری بیشتر این جملات را بسیار جدی و محکم و با باوری عمیق در ذهن خود تکرار کنید و یا بر زبان جاری سازید. جملات تلقینی زیر برای رسیدن به تمرکز خوب و تقویت حافظه پیشنهاد می گردد. (البته بسیار بهتر است تلقینات در حالت خلسه انجام گیرد)

- من همواره از هوش، شهامت و ذکاوت سرشارم.

- من به فرایند زندگی اعتماد دارم و ایمن هستم.

- من خودم را دوست دارم و تایید می کنم.

- من از آرامش الهی سر شارم.

- من دارای حافظه عالی و قدرتمند هستم.

- تمرکز من فوق العاده است.

- من با عشق و علاقه مطالعه می کنم.

- من با محبت به خودم توازن می بخشم.

- خواندن و مطالعه کردن به من احساس آرامش می دهد.

- من خوب و راحت مطالعه می کنم و خوب و راحت یاد می گیرم.

- من در جلسه امتحان بخوبی مطالب را از ذهنم به برگه امتحان منتقل می کنم.

- من از درس خواندن و امتحان دادن لذت می برم.

- من نسبت به خود صادق هستم، من مسئول پیشرفت خودم هستم.

 


شنبه 28 ارديبهشت 1398برچسب:, :: 23:6 :: نويسنده : تای شا

درباره وبلاگ

به وبلاگ صلح و دوستی خوش آمدید
موضوعات
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 7356
تعداد مطالب : 121
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1